ICT werkplekken voor elk budget

Duidelijke kosten zonder verrassingen

Werkplekken én Microsoft 365 op een presenteerblaadje

CoDesk biedt ICT werkplekken voor elk budget en voor elke organisatie. 

Ondersteuning naar behoefte en budget

Voor elk budget is er een oplossing. Die zijn altijd per maand af te nemen en zeer compleet; alle noodzakelijke randvoorwaarden hebben we al meegenomen!

ICT kosten vergelijking

Compleet werkplekbeheer ‘as a service’

Met onze (combinaties van) werkplekken kan je voor elke budget een passende werkplek bieden voor jouw organisatie. Voor jouw gemak hebben we alles in prijs per dag uitgedrukt. 

CoDesk365 maakt en beheert jouw Microsoft 365 omgeving, met of zonder beheer van hardware

We bieden CoDesk 365 in 4 varianten aan die altijd per maand aan te passen zijn. 

Prijzen zijn een benadering, berekend over 30 dagen per maand. Office 365 heet tegenwoordig Microsoft 365, maar om verwarring te voorkomen gebruiken we hier nog ‘Office’ als aanduiding.

Non-profit en Zorg Voor erkende Non-Profit organisaties geldt hetzelfde aanbod, maar met andere tarieven. We vertellen je er graag meer over als jouw organisatie een ANBI-status heeft of een stichting met een aantoonbaar charitatief doel heeft. Voor alle organisaties die maatschappelijk belang nastreven lopen wij graag nog wat harder!

Beheerde werkplekapparatuur

Een digitale werkomgeving is pas echt compleet als ook de apparatuur goed  is ingericht. Met oog voor standaardisatie, performance én beveiliging. 
Er zijn opties voor Windows, Mac, iOS en Android devices om gebruik makkelijk en veilig te maken,  zonder verdere zorgen over het beheer. 

Prijzen zijn een gemiddelde, berekend over 30 dagen per maand

Cloud werkplekken met of zonder Microsoft 365

Dé optie voor organisaties die voor totale ontzorging gaan: zonder investeringen, geen afhankelijkheid van (lokale) hardware, flexibel in gebruik, zeer schaalbaar én direct ISO 27001 compliant.

Prijzen zijn een gemiddelde, berekend over 30 dagen per maand

Maatwerk is altijd mogelijk!

Kom je er met deze opties niet uit of wil je dat we aanvullende zaken regelen? Dat kan, naast onze andere diensten is maatwerk is geen probleem!

CoDesk 365 MailOnly →

MailOnly is gebaseerd op Microsoft Exchange Online. Dus met alles wat je er van verwacht zoals webmail, synchronisatie met mobiele devices, agenda opties, 50 GB aan opslag voor e-mail en nog veel meer.

CoDesk 365 maakt het compleet met de juiste randvoorwaarden:

  • Upgrade van beveiliging op tenant niveau volgens best practices
  • Afdwingen van beveiliging van mobiele apparaten
  • Persoonlijke SPAM en malware filtering
  • Advanced Threat Protection
  • 10 jaar back-up van e-mail (in de EU en buiten Microsoft om)

Wat kost het?

Prijs per account (medewerker) € 12,95 per maand
Per maand op te zeggen / aan te passen Ja

Wat zit er in?

Microsoft apps Webmail en mail op devices + toegang tot persoonlijk e-mail controlpanel
Opslag 50 GB per mailbox
Microsoft licentiebeheer* Ja
Advanced e-mail security* Ja
Extra e-mail security opties* Optioneel
Back-up Microsoft 365*

Mailbox (10 jaar)

Back-up bij CoDesk Optioneel
Contact met servicedesk Standaard via e-mail
Tenant security baseline* Default
Tenant security rapportages* Optioneel

CoDesk 365 Basic →

De Basic variant is gebaseerd op Microsoft 365 Business Basic (zoals alle webbased Office apps) + de mailfuncties zoals beschreven bij MailOnly.

 Extra t.o.v. MailOnly:

  • Verdere aanpassing van beveiliging op tenant niveau volgens best practices
  • Office apps (webbased)
  • 3 jaar data back-up  (los van e-mail) van alle data van Microsoft apps  (in de EU en buiten Microsoft om)
  • Geen datalimiet voor de back-up

Wat kost het?

Prijs per account (medewerker) € 14,95 per maand
Per maand op te zeggen / aan te passen Ja

Wat zit er in?

Microsoft apps Alle Microsoft 365 webbased apps  en e-mail  + toegang tot persoonlijk e-mail controlpanel
Opslag 50 GB per mailbox, 1 TB per organisatie en 10 GB extra per account + OneDrive per account (instelbaar tot 1 TB)
Microsoft licentiebeheer* Ja
Advanced e-mail security* Ja
Extra e-mail security opties* Optioneel
Back-up Microsoft 365*

Mailbox (10 jaar)
SharePoint, OneDrive, Teams, Teams chat en Planner ( 3 jaar)

Back-up bij CoDesk Optioneel
Contact met servicedesk Standaard via e-mail
Tenant security baseline* Default
Tenant security rapportages* Optioneel

CoDesk 365 Standard →

De Standard variant is gebaseerd op Microsoft 365 Business Standard + de mailfuncties zoals beschreven bij MailOnly.

 Extra t.o.v. Basic:

  • Alle Office apps zijn zowel webbased als lokaal (geïnstalleerd) te gebruiken
  • De Office apps mogen op 5 devices geïnstalleerd worden
  • 3 jaar data back-up is uit te breiden naar 10 jaar, eveneens zonder datalimiet

Wat kost het?

Prijs per account (medewerker) € 23,95 per maand
Per maand op te zeggen / aan te passen Ja

Wat zit er in?

Microsoft apps Alle Microsoft 365 webbased apps  en e-mail  + toegang tot persoonlijk e-mail controlpanel
Opslag 50 GB per mailbox, 1 TB per organisatie en 10 GB extra per account + OneDrive per account (instelbaar tot 1 TB)
Microsoft licentiebeheer* Ja
Advanced e-mail security* Ja
Extra e-mail security opties* Optioneel
Back-up Microsoft 365*

Mailbox (10 jaar)
SharePoint, OneDrive, Teams, Teams chat en Planner ( 3 jaar,  uit te breiden tot 10 jaar)

Back-up bij CoDesk Optioneel
Contact met servicedesk Standaard via e-mail, telefonisch voor aangestelde contactpersonen
Tenant security baseline* Default, maar aan te passen
Tenant security rapportages* Optioneel

CoDesk 365 Premium →

De Premium variant is gebaseerd op Microsoft 365 Business Premium + de mailfuncties zoals beschreven bij MailOnly.

 Extra t.o.v. Standard:

  • Extra security opties zoals conditional access, sensitivity labels en Microsoft Defender
  • Ondersteuning bij het verkrijgen van certificeringen op het gebied van informatiebeveiliging is mogelijk
  • 10 jaar data back-up zonder datalimiet

Wat kost het?

Prijs per account (medewerker) € 35,95 per maand
Per maand op te zeggen / aan te passen Ja

Wat zit er in?

Microsoft apps Alle Microsoft 365 webbased apps  en e-mail  + toegang tot persoonlijk e-mail controlpanel
Opslag 50 GB per mailbox, 1 TB per organisatie en 10 GB extra per account + OneDrive per account (instelbaar tot 1 TB)
Microsoft licentiebeheer* Ja
Advanced e-mail security* Ja
Extra e-mail security opties* Ja, naar keuze
Back-up Microsoft 365*

Mailbox (10 jaar)
SharePoint, OneDrive, Teams, Teams chat en Planner ( 10 jaar)

Back-up bij CoDesk Optioneel
Contact met servicedesk Standaard via e-mail, telefonisch voor aangestelde contactpersonen
Tenant security baseline* Default, maar aan te passen + Monitoring
Tenant security rapportages* Default set, maatwerk mogelijk

CoDesk Desktop →

Een volledige en rijke online werkplek zonder lokale afhankelijkheden. Zeer snel op te leveren en in diverse configuraties te gebruiken: met of zonder Microssoft (365) Office, als aanvulling op een CoDesk 365 inrichting of als fall back optie.

 

Direct ISO 27001 gecertificeerd!

Wat kost het?

Prijs per account (medewerker) € 55,25 per maand
(excl. Office, storage en applicaties)
Per maand op te zeggen / aan te passen Ja

Wat zit er in?

Microsoft apps Afhankelijk van de keuze
Opslag Ja, afrekenen naar werkelijk gebruik / Afhankelijk van de keuze
Microsoft licentiebeheer* Ja
Advanced e-mail security* Afhankelijk van de e-maildienst
Extra e-mail security opties* Afhankelijk van de e-maildienst
Back-up Microsoft 365*

Afhankelijk van de keuze

Back-up bij CoDesk Ja / Afhankelijk van de keuze
Contact met servicedesk Standaard via e-mail, telefonisch voor aangestelde contactpersonen
Tenant security baseline* Niet nodig  / Afhankelijk van de keuze
Tenant security rapportages* Niet nodig  / Afhankelijk van de keuze

Controlem →

CoDesk biedt met Controlem (de naam is afgeleid van “now you control’em”) de optie voor organisaties  om wat betreft werkplek-apparatuur achterover te leunen.

Zaken als registratie, configuratie en beveiliging worden centraal geregeld volgens best practices.  Wat overblijft is aanzetten en gebruiken, de rest wordt door CoDesk geregeld.  

Kijk als voorbeeld eens naar:
Controlem homepage
Controlem voor Windows in detail

Wat kost het?

Windows device (minimaal Windows 11 Pro) € 14,95  per maand
Mac devices € 14,95  per maand
iOS devices € 7,25  per maand
Android devices € 7,25  per maand

Wat zit er in?

Online CMBD* Afhankelijk van de keuze
Patch & Update management Ja
Monitoring Ja
Lockdown Ja
Remote wipe Ja
Remote support Ja
Remote configuration Ja
Remote app installation Ja
Automatische endpoint set-up voor Windows

Wat kunnen we voor jou doen?

Haast? Bel 088 1881999

Twijfel? Ook geen probleem

Wat als je nog met veel vragen zit?
Of heb je liever gewoon eerst antwoord op je IT-vragen zonder 'sales'?

Ben Lamers

Plan dan een gesprek met Ben, onze CTO
Kost je niks, maar levert zeker nuttige
inzichten op.

* Wat is wat?

Set-up per (Microsoft) tenant

Bij het (veilig) inrichten van een Microsoft tenant (= de omgeving van jouw organisatie bij Microsoft) komt veel kijken. Het aantal dingen die je kan instellen is enorm en een  verkeerde instelling kan vervelende gevolgen hebben. Daarom richt CoDesk jouw tenant zodadig in dat je niet snel mis grijpt.

Per tenant rekenen we een klein bedrag aan eenmalige set-upkosten.

Tenant security baseline

De Tenant security baseline is de set van instellingen die CoDesk hanteert om te  zorgen dat het gebruik van Microsoft 365 veilig is én blijft. Denk bijvoorbeeld aan een beleid voor gebruik van mobiele telefoons in combinatie met e-mail, het beleid om bestanden te mogen delen, de standaard inrichting van Teams.  In de Standard en Premium variant is het mogelijk om andere en/of meer gedetailleerde instellingen te kiezen.

Tenant security rapportages

Wat je instelt moet je kunnen aantonen en meten.  Daarom heeft CoDesk een set aan rapportages klaar staan waar jouw accountant / auditor zeker naar zal vragen. We hebben er ook een ‘ICT beleid as a Service’ voor gemaakt.  Dat document geeft weer wat er hoe (en waarom)  is ingesteld qua ICT beleid en beveiliging. Samen met rapportages  is dan aantoonbaar  in welke mate deze instellingen goed geïmplementeerd zijn.

Microsoft licentiebeheer

CoDesk regelt de inkoop en optimalisatie van Microsoft licenties, inclusief makkelijke rapportage en natuurlijk alle diensten netjes op 1 factuur. Om vergissingen te voorkomen kiezen we altijd voor maandelijks aanpasbare licenties en de prijzen van CoDesk 365 bewegen mee met die van Microsoft.

Hoe worden medewerkers geteld?

Een medewerker wordt geteld als een account in de Microsoft tenant waar een actieve Microsoft-licentie aan hangt. Afhankelijk van de gekoppelde Microsoft licentie wordt dan bepaald welke versie van toepassing is (MailOnly, Basic, Standard of Premium). 

Back-up Microsoft 365

De back-up door CoDesk van Microsoft 365 dekt alle data van e-mail, OneDrive, SharePoint, Teams, Teams chats en Planner.  De standaard mail retentie is 10 jaar en back-ups  (minimaal 3 keer per dag) worden altijd minimaal 3 jaar bewaard en tot 10 jaar zoals bij Premium. 

Advanced e-mail security

Advanced mail security bevat het filteren van mail op SPAM, malware, phishing. Daarnaast worden links in berichten vooraf gecontroleerd.
Via een persoonlijk control panel kan iedere medewerker de filtering  van eigen e-mail inzien en beheren.

Extra e-mail security opties

CoDesk biedt extra opties aan als:

  • beheren van handtekeningen en disclaimers
  • filteren op inhoud van e-mail (en bijlagen)
  • CEO fraude detectie
  • beveiligd versturen en ontvangen van e-mail
  • e-mail continuity service (ondervangen van problemen / onderbrekingen bij Microsoft)
  • medewerkers online trainen in het herkennen van digitale bedreigingen 
  • AI patroon herkenning

Online CMDB

Een CMDB (Configuration Management Database) heb je nodig als je wil vastleggen welke computers en devices in jouw organisatie gebruikt worden. Standaard vraag van auditors en bij certificeringen is dat je kan laten zien wie waar welke spullen gebruikt, dat die spullen ook goed werken en up-to-date zijn. Dat is met de Controlem diensten al helemaal geregeld.

Control'em Online CMDB

Wat we nog meer doen om het je makkelijk te maken

 Het beheren van werkplekken vraagt soms om meer randvoorwaarden dan je op het eerste gezicht zou denken. Daar kunnen we je bij helpen! 
Hieronder geven we je een paar voorbeelden. 

DNS beheer, domeinbeheer en webhosting

Voor steeds meer diensten zijn er DNS-instellingen nodig. Dat zijn instellingen die horen bij jouw internetdomein die er voor zorgen dat onder andere jouw e-mail goed aankomt, dat e-mail niet als SPAM wordt aangezien, dat je website gevonden wordt, dat SSL (dat je website veilig is) goed werkt en nog veel meer. 
Configuratie is zonder de juiste kennis best lastig en daarom nemen we dat steeds vaker van klanten over. Vaak met het overnemen van het hele domein en eventueel ook de webhosting.

Voor registratie en beheer van het internetdomein rekenen we €10 per maand (op basis van een .nl domein). Het hosten van een website zit daar al bij inbegrepen (indien gewenst).  Voor het beheer van domeinen die elders worden gehost kan een afwijkend tarief gelden.

Endpoint Back-up

Lang niet alle data die je op een computer (het zgn. ‘endpoint’) opslaat en/of verwerkt is data waar de Microsoft 365 back-up naar kijkt. Denk aan data en instellingen van applicaties of data die zich zelf buiten de standaard locaties van OneDrive nestelt. Als die data toch van belang voor je is, dan moet daar een aparte back-up van gemaakt worden.
N.B. : benodige storage wordt apart in rekening gebracht.

Standaard wijzigingen zonder kosten

Een wijziging is standaard wanneer CoDesk dit heeft opgenomen in haar ITM  / ITM 365-module en de klant dit zelf uitvoert. Dan zijn er geen kosten.
Voor (afhandeling van) andere wijzigingen rekent CoDesk kosten. De totaal per maand verbruikte tijd wordt afgerond naar boven op een heel kwartier.

ITM / ITM 365

ITM staat voor IT Management en is de module waarmee klanten zelf hun eigen ICT voorzieningen kunnen beheren. Elke klant krijgt 1 of 2 (liefst 2) ITM’ers, dus personen die ITM / ITM 365 mogen gebruiken. Zij dienen als contactpersoon voor een organisatie vanuit CoDesk. Daar gaat alle communicatie naar toe en zij mogen voor overleg en ter escalatie bellen  met CoDesk. Dit geldt met name als voor de rest van de medewerkers alleen contact via e-mail open staat. 

 

Het unieke van CoDesk

Ons motto: Alles wat je voor een 2e of 3e keer doet kan je beter automatiseren

Wat jij nodig hebt is in de basis niet anders dan wat andere organisaties in jouw branche gebruiken

Waar jij niet op zit te wachten, is investeringen en “uurtje-factuurtje ICT”

Waar wij niet op zitten te wachten is steeds het wiel opnieuw uitvinden en hetzelfde truukje herhalen

Daarom hebben we de basis  van onze diensten al helemaal geautomatiseerd

Van het realiseren en configureren van jouw nieuwe IT omgeving, het aanmaken en beheren van gebruikers en applicaties tot aan self-service helpdeskfuncties. Het staat al klaar om direct te beginnen en verder te bouwen.

Zo betaal jij niet de hoofdprijs en houden wij tijd over om nieuwe diensten te automatiseren.

Het voordeel voor jou

Snelheid – Gemak – Amper verstoringen – Lage kosten

Het bewijs 

Dat wij onze zaakjes op orde hebben, mag blijken uit onze ISO 27001 certificering:

Maar nog beter: vraag het onze klanten

Onderstaande klanten zijn al lang, soms al heel lang klant.  Vaak ooit begonnen in een remote desktop omgeving, maar nu deels of geheel gemigreerd naar Microsoft 365. Of juist helemaal niet omdat dat de klant zich daar beter bij voelt. En dat is geen probleem. 

CoDesk ISO27001 2023

100+ werkplekken

Uitzendorganisatie

Remote Desktop en lokaal werkplekbeheer met
Microsoft 365

CoDesk klant SUSA

30+ werkplekken

GGZ-instelling

Remote Desktop met Microsoft Office en Libre Office en telefonie

CoDesk klant GGZ De Hoofdlijn

20+ werkplekken

Data Science en BI consulants 

Volledige cloud opzet met Microsoft 365

 

CoDesk - klant - Fourpoints

80+ werkplekken

Uitzendorganisatie

Remote Desktop, telefonie en lokaal werkplekbeheer met Microsoft 365 i.c.m. social intranet

CoDesk - klant - Technical valley

“Als een behandelaar in gesprek met een client niet bij de gegevens kan, dan is dat blokkerend voor de dienstverlening. Daarom hebben wij een ICT-partner die we dit goed kunnen toevertrouwen”

 

Esther Zonneveld, financieel medewerker 

GGZ De Hoofdlijn

“Bij CoDesk is niks te gek. Als we zeggen: dit en dat lijkt ons handig, dan zetten zij het neer. Desnoods bouwen ze het zelf.

Ze zijn betrouwbaar en 24/7 bereikbaar: per telefoon, per mail of met een online ticketsysteem.”

 

Marloes Wessels, applicatie consultant

Technical Valley

Onze oplossingen op een rij

Online werkplek

Online werkplek

Werkplekbeheer

Werkplek beheer

Azure beheer

Azure beheer

Microsoft 365

Microsoft 365

Servers

Servers

Applicatie hosting

Applicatiehosting

Terminals

Terminals

Cloud opslag

Data storage

Telefonie

Telefonie

Online back-up

Online storage

Webhosting

Webhosting

Consultancy

Consultancy

Support

Support

Selfservice

Selfservice

 

Online werkplek

Online werkplek

Werkplekbeheer

Werkplek beheer

Azure beheer

Azure beheer

Microsoft 365

Microsoft 365

Servers

Servers

Applicatie hosting

Applicatiehosting

Terminals

Terminals

Cloud opslag

Data storage

Telefonie

Telefonie

Online back-up

Online storage

Webhosting

Webhosting

Consultancy

Consultancy

Support

Support

Selfservice

Selfservice

 

Online werkplek

Online werkplek

Werkplekbeheer

Werkplek beheer

Azure beheer

Azure beheer

Microsoft 365

Microsoft 365

Servers

Servers

Applicatie hosting

Applicatiehosting

Terminals

Terminals

Cloud opslag

Data storage

Telefonie

Telefonie

Online back-up

Online storage

Webhosting

Webhosting

Consultancy

Consultancy

Support

Support

Selfservice

Selfservice

 

Staat de gewenste oplossing er niet bij?

Neem contact met ons op via sales@codesk.nl of via telefoonnummer 088 - 188 1999
We kijken graag hoe we jouw wens kunnen invullen.

Te hoge kosten?

Je bent niet alleen als je het gevoel hebt dat je ICT te duur is. Want je krijgt voor ieder klein dingetje een factuur: Office, een tooltje hier, tooltje daar, licenties, servers, internet, etc. Het telt snel op en varieert sterk per maand. En het is niet altijd even duidelijk waar je nu precies voor betaalt, maar je wilt het risico niet lopen dat er iets omvalt, dus dan toch maar betalen.

Wij doen het anders

CoDesk is transparant in wat alles kost. En vooral ook dat je vooraf weet waar je wel en niet voor betaalt. Zelf houden we ook niet van verrassingen en onduidelijkheden. We bieden een heel pallet aan diverse werkplekken: voor de medewerker die alleen een formulier moet kunnen invullen of online e-mail moet kunnen gebruiken tot een plek waar volledig secure de zwaarste applicaties moeten kunnen draaien.

Voor elk budget

Voor elk budget zijn er mogelijkheden. Je zit nergens aan vast, je kan per maand schakelen tussen de verschillende opties, dus je bent volledig flexibel in kosten én opties. We hebben de verschillende opties met alle kenmerken zoals de kosten voor je op een rijtje gezet, klik hier voor de hele vergelijking.

Gratis advies

Is jouw ICT niet flexibel (genoeg)?

Wil je een simpele aanpassing en krijg je te horen dat het niet kan? Wordt iedere wens voor verandering geblokkeerd omdat je systeem verouderd is? Of is het je huidige leverancier die maar één manier van werken heeft en dat is zíjn manier van werken? En alleen voor veel geld kan het anders?

CoDesk biedt een volledig flexibele opzet met migraties zonder set-upkosten. Daarna is het mix & match uit al onze diensten. Van de simpelste mailbox op je telefoon tot een high-end eigen infrastructuur met alles er op en er aan.

Voor elk budget zijn er mogelijkheden. Je zit nergens aan vast, je kan per maand schakelen tussen de verschillende opties, dus je bent volledig flexibel in kosten én opties.

We hebben de verschillende opties met alle kenmerken zoals de soorten werkplekken voor je op een rijtje gezet, klik hier voor de hele vergelijking. 

Gratis advies

Is jouw ICT verouderd?

Leeftijd komt met beperkingen. En die beperkingen – zeker in IT – zitten je in de weg. Bijvoorbeeld je provider die je forceert om tegen betaling naar een andere server te gaan. Of je software die meldingen geeft end-of-life te zijn, terwijl upgraden niet zomaar kan, je data raakt en je IT-leverancier er al gretig een fikse offerte voor heeft neergelegd.

Niet up-to-date = risico

Kortom, aIs jouw IT-omgeving niet meer up-to-date is, dan beperkt je dat in je mogelijkheden en het is ook nog eens een beveiligingsrisico. Tijd om er wat aan te doen!

Bij CoDesk hebben we alles al klaar staan om jouw omgeving weer helemaal bij de tijd te brengen. En dat kost je nog niks ook. Sterker nog: je mag het eerst gratis proberen.

Gratis upgraden

Geen catch! Je zit dus nergens aan vast, je kan zonder risico's testen en daarna per maand schakelen tussen de verschillende opties. Je bent volledig flexibel in kosten én opties. En heel belangrijk: wij houden jouw omgeving ook altijd up-to-date.

Gratis advies

Is jouw werkplek wel of niet veilig?

Lastig om zelf te bepalen in een wereld waar de dingen zo snel veranderen. Niet alleen qua techniek, maar ook op het gebied van wetgeving.

Jouw zorgen de deur uit

Gelukkig hoef je ook niet zelf te doen. CoDesk bouwt haar diensten op basis van haar ISO27001 certificering en met oog voor de zaken die bedrijven geregeld moeten hebben qua ICT. Denk aan waarborgen ten aanzien van de AVG en bewaartermijnen voor de fiscus. Maar denk ook aan anti-malware bescherming, back-up strategieën en monitoring. Alles zit er eigenlijk al in. 

Dat scheelt jou weer kopzorgen. Hoef je je alleen nog maar bezig te houden met hoe je wil werken

Gratis advies

Andere vraag over ICT?

Heb je een andere vraag of wil je concreet advies over een onderwerp? We gaan graag even met je zitten om te kijken wat we voor je kunnen doen. We zijn sowieso fan van leuke maatwerkoplossingen (waar we dan graag weer een standaard voor verzinnen) en tijdens een bak koffie borrelen vaak de best ideën op.

Kost je niks, kan veel opleveren!