Terug naar CoDesk homepage
Link naar het CoDesk webmail portaal
Link naar het CoDesk CoDrive portaal
Link naar het CoDesktop  WebAccess portaal
Link naar het CoDesk SSPR portaal
Voor alle vragen over modern workplaces, remote werken, veilig thuiswerken en cloud

Klantcase: Temphory / technical Valley

Tekst:  Annelies Roon
GeïnterviewdeMarloes Wessels, verantwoordelijk voor ICT en back-office bij Temphory / Technical  Valley

Onze eigen ICT-omgeving was aan vervanging toe en we wilden de overstap maken naar de cloud. CoDesk werd ons toen via via aangeraden als een jong bedrijf met veel kennis van zaken en een grote gedrevenheid. Dat klopt precies. Na vier jaar ervaring met CoDesk zijn we nog steeds zeer tevreden.
Temphory is in een paar jaar tijd flink gegroeid. Dan moet je ook je ICT anders inrichten. Het is best wel complex om daarbij zelf alles te kunnen en te weten. Tijdens het eerste oriënterende gesprek merk je al snel of iemand je begrijpt. Wat CoDesk te bieden heeft en wat wij nodig hadden, bleek naadloos op elkaar aan te sluiten. CoDesk is goed op de hoogte en we kregen meteen allerlei suggesties om onze behoeftes voor een clouddienst richting te geven. Ze denken echt met je mee.

CoDesk levert precies wat je als groeiend bedrijf nodig hebt

CoPi kastjes en mappenstructuur

CoDesk verzorgt niet alleen onze cloud-omgeving; we maken ook gebruik van de CoPi kastjes. Hartstikke handig, want daarmee heb je geen computer nodig. En onlangs heeft CoDesk ons geholpen met de inrichting van een nieuwe mappenstructuur, gericht op verdere groei.

CoDesk heeft dat hele systeem voor ons ingericht en op donderdagavond klaargezet, zodat wij het vrijdagmorgen konden testen en in gebruik nemen. De paar kleine dingen die nog bijgesteld moesten worden, losten ze vervolgens in het weekend nog op. Echt dat je denkt: ‘Hallo, hebben jullie geen weekend?’

CoFoon

Sinds een jaar hebben we ook CoFoon. KPN stopte met de ADSL-lijn, maar voor onze uitstraling naar buiten, en voor intern doorverbinden, wilden we toch vaste lijnen blijven houden. Het handige van dit systeem is dat je weinig extra apparatuur nodig hebt om het te laten werken. Dat levert een flinke kostenbesparing op.
Bovendien draait CoFoon mee in de andere diensten van CoDesk, dus je hebt er geen omkijken naar. CoDesk richt het systeem op maat in en doet het beheer. Laatst vroeg ik drie keer kort achter elkaar om een bepaalde aanpassing; toen gaven ze me meteen een inlogpagina, zodat ik het voortaan zelf kon regelen. Superhandig.

ITM-systeem

Ook het ITM-systeem is ideaal. Heel gebruiksvriendelijk. Ik werk er heel veel mee en het scheelt me enorm veel tijd. Als er bijvoorbeeld een applicatie vastloopt, heb ik via een harde resetknop in een paar seconden die medewerker weer aan de gang. Je hoeft niet in te bellen, niks.
Bij CoDesk is niks te gek. Als we zeggen: dit en dat lijkt ons handig, dan zetten zij het neer. Desnoods bouwen ze het zelf. Ze zijn betrouwbaar en 24/7 bereikbaar: per telefoon, per mail of met een online ticketsysteem.

Moeilijk meetbare meerwaarde

Ik vind het lastig om de meerwaarde van de CoDesk diensten in harde cijfers uit te drukken. Maar als je bedrijf groeit, moet je op elk moment een professioneel functionerend ICT-systeem hebben. CoDesk neemt alle zorgen rondom programmering, hardware en beheer uit handen en zorgt dat je maatwerkzaken snel en gemakkelijk zelf kunt regelen. Dat is precies wat je als groeiend bedrijf nodig hebt.