Nieuws & blogs

Nieuwe direct mailing campagne

Nieuwe direct mailing campagne

En weer een gave dag bij CoDesk: Mijn laatste Direct Mailing was volgens mij ergens in 2008! Leuk om weer eens te doen in 2020, maar wat kwam daar ook alweer allemaal bij kijken? - Doelgroep... check - Verhaal... check - Brieven... check - Adressen... check -...

Lees meer
Mag ik nog Zoom gebruiken en andere vragen…

Mag ik nog Zoom gebruiken en andere vragen…

Privacy- en security issues, schering en inslag bij tools voor remote overleg. Is er helderheid met wie en welke informatie wordt gedeeld? Komt de Amerikaanse CLOUD Act bijvoorbeeld overeen met de Nederlandse AVG? Volstaat de privacyverklaring op basis van AVG? Gaan...

Lees meer
Veilig en gemakkelijk thuiswerken

Veilig en gemakkelijk thuiswerken

Veilig en makkelijk thuiswerken… voor veel organisaties nu een heel actueel vraagstuk. Maar voor CoDesk niet!Al sinds 2011 gemaakt om volledig thuis te kunnen werken. Een CoDesk werkplek is geïnstalleerd binnen enkele minuten en we bieden het nu een maand gratis aan...

Lees meer
Planning en gebakken lucht

Planning en gebakken lucht

Wij zijn gestopt met planning. Nou ja, we zijn gestopt met het noemen van datum van oplevering van nog niet geautomatiseerde zaken.Wat wij anders doen is -zo mogelijk- alles automatiseren. Dat maakt het uitrollen van bijvoorbeeld servers, applicaties en instellingen...

Lees meer
KISS IT goodbye

KISS IT goodbye

Als ik bij klanten op bezoek kom voor een storing dan word ik vroeg of laat wel naar de meterkast geleid. Een paar routers een, een paar ISDN kastjes, een paar switches, een paar splitters en vaak ook nog een telefoon centrale. Maar al die paren zijn wel een heleboel...

Lees meer
Qifi

Qifi

Tiep, tiep, tieperdetiep... Is dat nou een nul of een O?Grote letter of kleine letter? Een onmogelijke code voor het gasten-WIFI of juist iets wat heel simpels, alleen net met een hoofdletter op een plek waar je hem niet verwachtte. Het blijft wat ongemakkelijk. Het...

Lees meer
Password Reset ‘as a Service’​

Password Reset ‘as a Service’​

Wat u na de vakantie niet kan ophalen bij de afdeling "Lost and Found" is uw wachtwoord. Vervelend, want wachtwoord vergeten komt regelmatig voor en dat kost zowel de gebruiker als de hele organisatie tijd en geld. In de meeste gevallen moet je bij een vergeten...

Lees meer
Communicatiestress

Communicatiestress

Als rechtgeaarde techneut blijf je natuurlijk op de hoogte van de laatste snufjes, gadgets en applicaties. Je leest blogs, Tweakers, Bright, Engadget en bekijkt vlogs. Zo zie je dan weer de nieuwste manieren van communiceren en, in den beginne, wil je die dan ook...

Lees meer
They don’t call us anymore….

They don’t call us anymore….

Weet je wat irritant is ? Als je steeds een helpdesk moet bellen voor de meest eenvoudige verzoeken. Of dat je wel een factuur krijgt voor je IT, maar geen idee hebt hoe je provider nu precies aan die gegevens komt. Je kan de gegevens vaak wel krijgen maar je moet er...

Lees meer

Blijf niet met vragen zitten!

Aarzel niet: bel of mail ons voor antwoorden

info@codesk.nl of 088 – 188 1999.