Terug naar CoDesk homepage
Link naar het CoDesk webmail portaal
Link naar het CoDesk CoDrive portaal
Link naar het CoDesktop  WebAccess portaal
Link naar het CoDesk SSPR portaal
Voor alle vragen over modern workplaces, remote werken, veilig thuiswerken en cloud

CoSelfservice

Of bel je liever een helpdesk?

Het kan sneller met self service oplossingen zoals SSPR (Self Service Password Reset) en ITM (IT Management)

 

Voorbeeld: zelf je wachtwoord kunnen resetten

Dit is één van de handige opties van CoDesk om medewerkers van jouw organisatie in staat te stellen hun wachtwoord op een veilige manier zelf te resetten. Zonder tussenkomst van een helpdesk!

E-mailadres invullen, reageren op SMS. Even wachten op de controlevraag en daarna krijg je een nieuw wachtwoord. Hoe simpel is dat?

Always in control

Het is onze sport om te zorgen dat jij ons niet hoeft te bellen. Althans, niet voor standaard beheerklusjes. Dat regelen we door jou de ‘controls’ te geven. Dat is standaard binnen de CoDesk-omgeving geregeld. ITM (IT Management) is dé oplossing waarmee meer dan 80% van alle zaken waar je elders de helpdesk voor moet bellen, zelf kunt regelen.

Maar wat als je jezelf buiten gesloten hebt? Dan hebben we SSPR voor je!

N.b. voor koffie mag u natuurlijk altijd bellen

Wil jij ook meer 'in control' zijn? Dat kan!

Helpdesk? Niet nodig!

ITM is heel gebruiksvriendelijk. Ik werk er heel veel mee en het scheelt me enorm veel tijd. Als er bijvoorbeeld een applicatie vastloopt, heb ik via een harde resetknop in een paar seconden die medewerker weer aan de gang. Je hoeft niet te bellen, niks!

Marloes Wessels

Verantwoordelijk voor ICT en back-office, Technical Valley