Terug naar CoDesk homepage
Link naar het CoDesk webmail portaal
Link naar het CoDesk CoDrive portaal
Link naar het CoDesktop  WebAccess portaal
Link naar het CoDesk SSPR portaal
Voor alle vragen over modern workplaces, remote werken, veilig thuiswerken en cloud

CoSelfservice

Of bel je liever een helpdesk?

Het kan sneller met self service oplossingen zoals SSPR (Self Service Password Reset) en ITM (IT Management).

 Alles om maar te zorgen dat jij aan het werk blijft zonder duimen te moeten draaien!  

 

Voorbeeld: zelf je wachtwoord kunnen resetten

Dit is één van de handige opties van CoDesk om medewerkers van jouw organisatie in staat te stellen hun wachtwoord op een veilige manier zelf te resetten. Zonder tussenkomst van een helpdesk!

E-mailadres invullen, reageren op SMS. Even wachten op de controlevraag en daarna krijg je een nieuw wachtwoord. Hoe simpel is dat?

Always in control

Het is onze sport om te zorgen dat jij ons niet hoeft te bellen. Althans, niet voor standaard beheerklusjes. Dat regelen we door jou de ‘controls’ te geven. Dat is standaard binnen de CoDesk-omgeving geregeld. ITM (IT Management) is dé oplossing waarmee meer dan 80% van alle zaken waar je elders de helpdesk voor moet bellen, zelf kunt regelen.

Maar wat als je jezelf buiten gesloten hebt? Dan hebben we SSPR voor je!

N.b. voor koffie mag u natuurlijk altijd bellen

ITM mét MAYO

Onze module om klanten zelfredzaam te makeen heet ITM en die komt met een hoop MAYO (MAnage You Own).

Wat onze klanten zelf regelen –zonder enige ICT-kennis– zijn bijvoorbeeld deze taken:

  • gebruikers aanmaken / weghalen
  • wachtwoorden resetten
  • applicaties uitdelen /intrekken
  • mailboxen aanmaken / aanpassen / intrekken
  • distributiegroepen beheren
  • shares aanmaken / uitdelen / intrekken
  • remote werken toestaan / verhinderen
  • storage vergroten
  • sessies uitloggen
  • hangende applicaties herstarten
  • meekijken met sessies van collega’s voor ondersteuning
  • rapportages over gebruik / verbruik opvragen
  • huisstijl instellen
  • monitoring bekijken
  • eigen servers beheren

Dit is maar een klein overzicht. Voor klanten met specifieke wensen maken we specifieke aanpassingen in ITM. Zonder behoefte aan ICT kennis of extra rechten kunnen ze zo zelf doen wat ze moeten doen.

Helpdesk? Niet nodig!

ITM is heel gebruiksvriendelijk. Ik werk er heel veel mee en het scheelt me enorm veel tijd. Als er bijvoorbeeld een applicatie vastloopt, heb ik via een harde resetknop in een paar seconden die medewerker weer aan de gang. Je hoeft niet te bellen, niks!

Marloes Wessels

Verantwoordelijk voor ICT en back-office, Technical Valley

Maar 1 procent omzet uit eenmalig werk. Wij doen niet aan uurtje factuurtje

Geen uurtje-factuurtje

Slechts 1% van de omzet van CoDesk komt voort uit eenmalig werk. De rest, dus 99%, komt voort uit maandelijks terugkerende inkomsten. Inkomsten die alleen  dalen of stijgen doordat klanten per maand meer of minder diensten afnemen.  CoDesk levert haar diensten dus een met extreme voorspelbaarheid.

Wil jij ook meer 'in control' zijn? Dat kan!